מאפייני חיפוש: קטגוריה:מזכירות- שרותי משרד 
24 72017
מזכירת משרד  -  (מס' משרה 6391)
מרכז, חוה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

דרוש/ה מזכיר/ה לחברת היי-טק ותיקה בפתח תקווה. -העבודה ממוקמת באיזור נגיש לתחבורה ציבורית. -פקידת קבלה, ניהול יומנים, אדמיניסטרציה, ניהול כנסים ועוד - משרה נוחה: א-ה מ 8 עד 16. - משרה מעניינת ומאתגרת! - לפחות שנתיים ניסיון כמזכיר/ה- חובה. - ידע בתוכנות גרפיקה כגון PHOTOSHOP וחוש לגרפיקה-יתרון - ניסיון בחברת הייטק- יתרון. - היכרות מלאה עם WORD,EXCEL,ו POWER POINT. - היכרות עם אינטרנט ו- OUTLOOK ברמה גבוהה. - עברית ברמת שפת אם. -אנגלית ברמה גבוהה

פתח משרה בדף חדש

17 72017
דרוש/ה מנהל/ת משרד   -  (מס' משרה 6387)
מרכז, עדן , טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

במסגרת התפקיד ניהול שוטף של המשרד הכולל : מענה טלפוני, תיוקים, הכנת דוחות, ניהול יומן, סידורי עבודה , גבייה וידע בסיסי בהנהלת חשבונות .

פתח משרה בדף חדש

12 72017
רכז/ת למנהל אקדמי  -  (מס' משרה 6381)
ירושלים, טלי, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למרכז האקדמי שלם דרוש/ה רכז/ת למנהל אקדמי תיאור התפקיד: עבודה משרדית הכוללת, בין השאר, מתן מענה שוטף לסטודנטים ולמרצים, הזנת נתונים לתוכנות מנהל אקדמי, הכנת חומרים לשיעורים וכדו`. דרישות התפקיד: - ייצוגיות, בעל/ת תודעת שרות גבוהה - יחסי אנוש מעולים - תשומת לב לפרטים - שליטה בתוכנות Office- חובה! - ניסיון בעבודה על תוכנת ``מכלול`` ו``מודל`` – יתרון היקף המשרה: עבודה לפי שעות, עד 75% משרה. תחילת עבודה: מיידית המשרה בירושלים קורות חיים בציון שם המשרה בשורת הנושא יש לשלוח ל: hr@shalem.ac.il *רק פניות מתאימות ייענו*

פתח משרה בדף חדש

6 72017
מנהל/ת משרד - בקרית עקרון  -  (מס' משרה 6376)
מרכז, אבי, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למשרד העוסק בפיקוח וניהול פרויקטים בקרית עקרון, דרוש /ה מזכיר /ה. שעות העבודה: 08:00-16:30 (גמישות בשעות). התפקיד כולל: איוש עמדת הקבלה במשרד, מענה טלפוני, תכתובת מייל, ניהול יומנים, עריכה והגהה של מכתבים ופרוטוקולים, צילומים, כריכות ומתן מענה בזמן אמת למפקחים בשטח. הכנת משכורות עובדי החברה וטיפול ברווחתם, הוצאת חשבונות, בניית כרטסות, גביית תשלומים והוצאת חשבוניות וקבלות. דרישות: * ניסיון של 5 שנים ומעלה בתפקיד מזכירותי. * ידע באופיס חובה (אאוטלוק, אקסל, וורד). * ניסיון בניהול יומנים. * יחסי אנוש טובים. * מוטיבציה גבוהה. * משרה לטווח ארוך. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח משרה בדף חדש

3 72017
פקידה למשרד עורכי דין   -  (מס' משרה 6370)
מרכז, סבין , טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

ידיעה טובה במערכות מחשוב , הדפסה ,ידיעה באנגלית

פתח משרה בדף חדש

6 62017
דרוש/ה רכז/ת כוח אדם לעבודה טלפונית מול לקוחות פרטיים.  -  (מס' משרה 6351)
מרכז, שרית, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

דרוש/ה רכז/ת כוח אדם לעבודה טלפונית מול לקוחות פרטיים. עבודה במשרה מלאה, ימים א`-ה`, בין השעות 9:00-18:00 (אפשרות לשעות נוספות). למשרדינו במרכז תל אביב (קיימת אופציה לעבודה בסניף קיסריה, אך ההכשרה בתל אביב). התפקיד כולל: יצירת קשר עם לקוחות פרטיים (מחפשי עבודה) ששלחו קורות חיים הכנסתם למערכת בפורמט קורות חיים, ביצוע ראיון טלפוני קצר והזנת פרטיו במערכת, תוך כדי הצעות הטבות למחפשי עבודה כגון יעוץ ללימודים וכדומה. בשלב מתקדם יותר, טיפול באיתור מועמדים ספציפיים ללקוחות במסלולי השמה שונים, תוך טיפול במעסיקים המחפשים מועמדים מתאימים להם, אפיון פרופיל משרתם וטיפול שותף עד לקבלת העובדים המתאימים להם. דרישות המשרה: יכולת עבודה מאומצת בטלפון בלבד, ידע טוב בתוכנות אופיס ואינטרנט, עבודה יעילה תחת לחץ, מוסר עבודה גבוה! יחסי אנוש טובים, אמינות וחריצות. לא נדרשת הכשרה מוקדמת בתחום, הכשרה מלאה תינתן בחברה. צוות קטן ואיכותי באווירה משפחתית. עבודה לטווח ארוך. sarit@cvpool.co.il קורות חיים למייל: נא לציין מספר משרה 500 פרטיים נוספים בנייד 0542626189.

פתח משרה בדף חדש

4 52017
Back Office כתמיכה לאנשי המכירות  -  (מס' משרה 6319)
מרכז, רוית עוזיאל, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברת אזטק טכנולוגיות אשר מתמחה בשיווק ורישוי תוכנות דרוש/ה Back Office לאנשי המכירות התפקיד כולל : הקלדת הזמנות במערכת CRM פנימית, טיפול בהצעות מחיר של לקוחות, תיאום פגישות לאנשי המכירות מול לקוחות,עבודה מול הנהלת חשבונות מול Account Manager ומול לקוחות, אוריינטציה לתחום של שיווק/מכירות. ניסיון של שנה לפחות בתחום או היכרות/עניין בתחום. שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס- חובה. אנגלית ברמה גבוהה לצורך ניהול שיחות/התכתבות עם לקוחות. אחראית, מסודרת, מכירה תהליכי עבודה, תקתקנית.

פתח משרה בדף חדש

3 52017
פקידה כללית   -  (מס' משרה 6317)
מרכז, רויטל, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

**דרוש/ה פקיד/ה לעבודה קבועה*** לחברה העוסקת בתחום החשמל. מיקום המשרה: צומת סגולה פתח תקווה התפקיד כולל: -מענה טלפוני.עבודה שוטפת מול לקוחות וספקים .הקלדות, תיוקים.מחסן. דרישות התפקיד: -ידע בסיסי בOffice -מוסר עבודה א-ה 8:00-16:30. מייל לשליחת קורות חיים: revip2@walla.com זמינות מיידית.

פתח משרה בדף חדש

19 32017
דרושה מנהלת אדמיניסטרטיבית  -  (מס' משרה 6267)
מרכז, שמרית, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למשרה מאתגרת בחברת תיירות יוקרה מובילה. משרה מלאה או חלקית, לא כולל ימי שישי. מענה לשיחות מלקוחות מתעניינים ביצוע גביה, מכירה ושירות לקוחות דרישות התפקיד: - כריזמטיות ונמרצות יסודיות שיטתיות ויכולת למידה מהירה גמישות בשעות העבודה יכולת תפעולית וארגונית ידע במחשבים אנגלית ברמה טובה מגורים בסביבה תחילת עבודה מיידית

פתח משרה בדף חדש

14 32017
רכז/ת שיווק/אדמיניסטרציה  -  (מס' משרה 6262)
צפון, ילנה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברה הנותנת שירותי ניקיון בדרום חיפה דרוש/ה רכז/ת שיווק/אדמיניסטרציה ניסיון בעבודה משרדית חובה / מכירות יתרון בשעות גמישות – משרה חלקית מתאימה להורים

פתח משרה בדף חדש

9 32017
דרוש/ה פקיד/ה הזמנות ורכש.  -  (מס' משרה 6248)
מרכז, אורטל, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברת Top Bath כלים סניטריים במושב עזריה, דרוש/ה פקיד/ה הזמנות ורכש. דרישות המשרה: ניסיון יתרון משמעותי, ידע ב-SAP יתרון משמעותי. ראש גדול, אחריות, יכולת סדר וארגון. עבודה במשרה מלאה ומידית. ניידות למושב חובה. תנאי שכר טובים למתאימ/ה. קורות חיים למייל: in@cvpool.co.il או בטלפון מספר 9874* נא לציין מספר משרה 46525 לפרטים נוספים והגשת מועמדות למשרה באתר: http://www.cvpool.co.il/job.aspx?id=46525

פתח משרה בדף חדש

2 32017
לחברה בטירת כרמל דרוש/ה מזכיר/ה להחלפה לחל``ד  -  (מס' משרה 6238)
צפון, יעל/רונית, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

ימים א-ה` לפי שעות (עד כ7 שעות ביום)

פתח משרה בדף חדש

28 22017
פקידת קבלה למרכז לימוד מוביל בתחומו בתל אביב  -  (מס' משרה 6235)
מרכז, שי סלע, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברה בינלאומית מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת קבלה. עבודה בסביבה נעימה, תומכת ומלמדת עם אפשרויות קידום ופיתוח. משרה מעניינת ומאתגרת הכוללת: שרות לקוחות, אדמיניסטרציה, אחריות על לו``ז הקורסים והמלאי. עבודה במשרה מלאה- שישי לסירוגין. תחילת עבודה מידית. דרישות: ייצוגי /ת. שרות לקוחות ברמה גבוהה. מסודר /ת ומאורגן /ת. אנגלית ברמה טובה. יכולת לעבוד בלחץ. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח משרה בדף חדש

16 22017
דרוש/ה מזכיר/ה לניהול אדמיניסטרטיבי.  -  (מס' משרה 6217)
מרכז, שרית, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברה מובילה בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה לניהול אדמיניסטרטיבי. המשרה וכוללת: מענה טלפוני חוץ אירגוני ופנים ארגוני, ניהול יומן מנכ``ל החברה, תמיכה במחלקת מכירות ושירות החברה, כפיפות למנהלת חשבונות של החברה, ידע בסיסי בהנח``ש, קבלות/חשבוניות. נכונות למשרה מלאה א`-ה` 08:30-17:30 ללא ימי שישי, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. עבודה בסביבה צעירה ומשפחתית, אפשרויות קידום, משרה קבועה ולטווח ארוך. יחסי אנוש מעולים, כושר ביטוי בעל פה ובכתב, אמינות ולויאליות . תנאים סוציאלים על פי החוק, שכר שעתי מעל המינימום. המשרה מיועדת לנשים ולגברים, איוש מידי!. למתאימ/ה נא להעביר קו``ח למייל sarit@cvpool.co.il נא לציין מספר משרה 46264 לידי שרית. פרטים נוספים והגשת מועמדות למשרה באתר: http://www.cvpool.co.il/job.aspx?id=46264

פתח משרה בדף חדש

10 12017
למרפאה וטרינרית גדולה בבאר שבע דרוש\ה פקיד\ת קבלה וסייע\ת  -  (מס' משרה 6187)
דרום, מיכול, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למרפאה וטרינרית גדולה בבאר שבע דרוש\ה פקיד\ת קבלה וסייע\ת . דרישות התפקיד: אהבה ענקית לבעלי חיים,תודעת שרות מעולה,אנגלית ברמה מאד גבוהה,מוכנות לשעות עבודה ארוכות, נסיון בעבודה עם קהל, מוטיבציה גבוהה ללמוד , אכפתיות ומשקיענות. התחייבות לעבודה לטווח ארוך (לפחות שנתיים). אין צורך בניסיון קודם בתחום. במהלך חודשי העבודה הראשונים העובדים יעברו הכשרה ולימוד צמוד אינטנסיבי של מהות העבודה וירכשו למעשה מקצוע נוסף. העבודה בסביבה תומכת ומשפחתית. רכב יתרון. קורות חיים במייל בלבד. אנא רישמו בכמה מילים מדוע לדעתכם אתם מתאימים לתפקיד. רק קורות חיים מתאימים ייענו.

פתח משרה בדף חדש