מאפייני חיפוש: קטגוריה:מזכירות- שרותי משרד 
31 102018
דרושה מזכירה  -  (מס' משרה 9677)
מרכז, רינת, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

להוסטל מונטיפיורי לפגועי נפש ,בפתח תקווה , דרושה מזכירה למשך 20 שעות שבועיות , ללא ימי שישי . עזרה בתחום ניהול המקום , טלפונים חיבור וקשר עם הדיירים אנשי המקצוע ומשפחותיהם דרישות : מאורגנת , חרוצה , בעלת ראש גדול ומוסר עבודה גבוה , יכולת ניהול משרד וביצוע מספר משימות ביחד

פתח משרה בדף חדש

12 82018
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למשרה מלאה  -  (מס' משרה 9631)
מרכז, בני ספיר, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברת תכשיטים ויהלומים מובילה בבורסת היהלומים שברמת גן דרוש/ה פקיד/ת קבלה למשרה מלאה. דרישות התפקיד: מענה טלפוני ופרונטלי, ניהול כניסת לקוחות לבית העסק יתרון לדוברי אנגלית רוסית ועברית, תנאים טובים למתאימים סביבת עבודה נעימה ונוחה שכר מתגמל

פתח משרה בדף חדש

26 72018
לחברה מובילה בתחום האירועים דרוש /ה עובד /ת לבק אופיס  -  (מס' משרה 9626)
מרכז, קרין, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברה מובילה בתחום האירועים דרוש /ה עובד /ת לבק אופיס. המשרה בבני ברק, ליד קניון איילון, התפקיד כולל: מענה טלפוני ללקוחות, טיפול בהזמנות ושליחת הצעות מחיר. עבודה א`-ה`, 09:00-18:00 וימי ו`, 08:30-14:00. **שכר 35 ש``ח לשעה** דרישות: * ניסיון בתחום- יתרון משמעותי. * שליטה ביישומי מחשב - חובה. * יכולת סדר וארגון. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח משרה בדף חדש

25 72018
דרוש/ה מזכיר/ה משפטי/ת  -  (מס' משרה 9624)
מרכז, יפה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

מזכירה לשעות 8:30-16:30, תנאים טובים למתאימה.

פתח משרה בדף חדש

19 62018
פקידה להנהלת חשבונות  -  (מס' משרה 9581)
מרכז, ... ...., טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

דרושה פקידת הנהלת חשבונות מרמלה לוד שעובדת מהבית משרה חלקית מלאה לפרטים 0504606045

פתח משרה בדף חדש

12 62018
מנהלת משרד  -  (מס' משרה 9574)
מרכז, מיה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לניהול משרד היי טק דרוש/ה אישיות שמחה עם ראיה מרחבית, רצוי ידע ב DIGITAL

פתח משרה בדף חדש

9 52018
מנהלת אדמיניסטרציה איירפורט סייטי   -  (מס' משרה 9558)
מרכז, מירב , טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

רכזת אדמיניסטרציה לעבודה במערך המכירות · עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כגון: הפקת דוחות נתונים, בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים · בניית הסכמים: הזנת נתונים, ניהול מעקב אחר התקדמות · עבודה מול מגוון ממשקים במערך המכירות למימוש ההסכמים: מול מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי מכירות, נציגות קשרי לקוחות, סמנכ``ל מכירות ומחלקת הכספים של החברה · מדובר בתפקיד עצמאי הכולל ממשקי עבודה בתוך מערך המכירות, מצריך רמה אישית גבוהה, אסרטיביות, יכולת למידה ושליטה מצויינת באקסל ברמת נוסחאות. נכונות לגמישות תפקודית, לקבלת תחומי אחריות נוספים במערך המכירות דגשים חשובים: · תואר ראשון - חובה · אקסל ברמה גבוהה – חובה (ידע בפונקציות ונוסחאות כגון: Pivot ,VLOOKUP). · ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה · רמה אישית גבוהה · יכולת עבודה עצמאית · יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות · אסרטיביות · יחסי אנוש טובים · סדר וארגון, דיוק וירידה לפרטים · יכולת למידה · העבודה בימים א`-ה` בין השעות 8:00-17:00 · תנאי העסקה: שכר בסיס בסך 7,500 ₪ + החזרי אש``ל קרוב ל-400 ₪ + החזרי נסיעות לפי חוק (עד 500 ₪ בחודש) · תנאים נוספים: ביטוח פנסיוני לפי חוק, ימי גיבוש וכיף, מתנות בחגים ובימי הולדת, טלפון נייד + סבסוד שיחות

פתח משרה בדף חדש

3 52018
דרושים סטודנטים לתחום קליטה והשמת תלמידים לפנימיות במשרד החינוך  -  (מס' משרה 9549)
מרכז, מאיה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

זימון משפחות, קבלתן במשרד ומעקב אחר תהליך הקליטה של התלמידים. סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות כגון: מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות, סריקות, טיפול בפקסים וטיפול שוטף בתיקי תלמידים. סיוע בהעברת מבחנים קוגניטיביים ורגשיים לתלמידים, ביצוע תצפיות ובדיקת המבחנים. סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה בכל תהליך האבחון הסוציו-כלכלי וחישובי דרגות תשלום. ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה. דרישות סף: סטודנט/ית לתואר ראשון או לתואר שני, במוסד המוכר ע``י המועצה להשכלה גבוהה. (לא כולל סטודנט/ית הזכאי לתואר ראשון מוכר ולומד לתואר ראשון נוסף) או סטודנט/ית במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד הכלכלה סטודנט בעל יתרת לימודים של שנה אחת לפחות – חובה ! רצוי – סטודנט/ית לתואר בעבודה סוציאלית רצוי – סטודנט שנה א` רצוי – שליטה בשפה הרוסית נתונים רצויים: ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת הכרות עם תוכנת אופיס כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית יחסי אנוש מעולים יכולת קבלת מרות מכוונות גבוהה למגזר הציבורי היקף המשרה: 60-120 שעות חודשיות, זמינות לעבודה בבקרים, עדיפות לזמינות לעבודה בימי שני בבוקר

פתח משרה בדף חדש

22 32018
מזכיר/ה רפואי/ת לארגון גדול בתל אביב - משרה מלאה במשמרות   -  (מס' משרה 9539)
מרכז, נטע, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לארגון רפואי בת``א דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת לעבודת קבלת קהל, מענה טלפוני, קביעת תורים, ניהול יומנים וכו` , דרושה שליטה מלאה באופיס וניסיון משרדי קודם

פתח משרה בדף חדש

22 32018
פקיד/ת קבלה לארגון רפואי בתל אביב -משרה מלאה במשמרות  -  (מס' משרה 9538)
מרכז, נטע, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לארגון רפואי בת``א דרוש /ה פקיד /ת קבלה לניהול עמדת קבלה. קשר מול רופאים מומחים, ניהול יומנים, ביצוע תזכורות טלפוניות, ניהול מערך שליחויות וכדומה. משרה מלאה במשמרות בוקר וערב (חמישה ימים בשבוע). בוקר מ 08:00 עד 17:00 או ערב מ 10:00 עד 19:00. המשרה מיועדת ל 2 המינים

פתח משרה בדף חדש

5 32018
מנהל/ת משרד  -  (מס' משרה 7528)
מרכז, ליאת, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

ניהול משרד שוטף עבודה מול לקוחות וספקים הכנת דוחות טיפול ביומן עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו

פתח משרה בדף חדש

22 22018
דרוש/ה מזכיר/ה  -  (מס' משרה 7514)
מרכז, מנדי, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברתנו דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה למשרה מידית ומלאה 09:00-18:00 מיקום המשרה: תל-אביב דרישות- ניסיון כמזכירה של שנתיים לפחות שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואאוטלוק אנגלית ברמה טובה התפקיד כולל ניהול יומנים , עזרה ותמיכה שוטפת לשאר מחלקות המטה, ניהול חדרי ישיבות, טיפול בדואר, סריקות, תיוקים ועוד. נא להעביר קו``ח עדכני למייל: mendrs@tmprotection.co.il

פתח משרה בדף חדש

21 22018
מזכירות  -  (מס' משרה 7511)
ירושלים, משה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

מזכירות במשרד עורכי דין המתמחים בתמ``א 38 ובפינוי בינוי. נסיון במזכירות במשרד עורכי דין מינימום 3 שנים שליטה בוורד מתקדם ובאקסל בסיסי. שעות עבודה אחה``צ.

פתח משרה בדף חדש

23 12018
חברת סטרטאפ מחפשת מנהלת אדמיניסטרטיבית תותחית !!!!!   -  (מס' משרה 7485)
צפון, אלכס, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

חברת סטרטאפ מחפשת מנהלת אדמיניסטרטיבית תותחית !!!!! התפקיד מגוון וכולל הובלת מערך האדמיניסטרציה בארגון, לרבות ניהול צוות, תפעול שוטף של המשרד, לוגיסטיקה, ניהול ספקים, בקרה על תהליכים , תמיכה במערכות החברה, התנהלות מול לקוחות מהארץ ומחו``ל, הכנת סיכומי פגישות, מו``מ ותשלומים עבודה מול רו``ח. דרישות התפקיד: • תואר ראשון -יתרון. • מינימום 5 שנות ניסיון רלוונטיות • עברית ואנגלית שפת אם. • יכולת הנעת תהליכים. • שליטה מלאה בתוכנות האופיס כולל אאוטלוק ואקסל • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים • תודעת שירות גבוהה ו``ראש גדול``.

פתח משרה בדף חדש

28 122017
לחברה בטירת כרמל דרוש/ה מזכיר/ה זמינות מיידית  -  (מס' משרה 6238)
צפון, יעל/רונית, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברת גינון ופיתוח בטירת כרמל דרוש/ה מזכיר/ה לזמינות מיידית ידע וניסיון מוכח בבינארית חובה!

פתח משרה בדף חדש