פרטי התקשרות

נציג לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם-לחץ
טלפון לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם-לחץ
פקס לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם-לחץ
Email לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם-לחץ



מנהל/ת משרד - בקרית עקרון - 6/7/2017 מס' משרה 6376
היקף המשרה:מלאה
קטגורית המשרה: מזכירות- שרותי משרד
תת קטגורית המשרה:   מזכירה ראשית
איזור עבודה מרכז
תת איזור רחובות

תיאור ודרישות התפקיד

למשרד העוסק בפיקוח וניהול פרויקטים בקרית עקרון, דרוש /ה מזכיר /ה. שעות העבודה: 08:00-16:30 (גמישות בשעות). התפקיד כולל: איוש עמדת הקבלה במשרד, מענה טלפוני, תכתובת מייל, ניהול יומנים, עריכה והגהה של מכתבים ופרוטוקולים, צילומים, כריכות ומתן מענה בזמן אמת למפקחים בשטח. הכנת משכורות עובדי החברה וטיפול ברווחתם, הוצאת חשבונות, בניית כרטסות, גביית תשלומים והוצאת חשבוניות וקבלות. דרישות: * ניסיון של 5 שנים ומעלה בתפקיד מזכירותי. * ידע באופיס חובה (אאוטלוק, אקסל, וורד). * ניסיון בניהול יומנים. * יחסי אנוש טובים. * מוטיבציה גבוהה. * משרה לטווח ארוך. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.