דרוש/ה מתאמת מכירות לחברה הכי מתוקה בארץ! חברת ``פררו``- סניף ישראל- יצרנית קינדר,נוטלה ופרלינים! המשרה הנה אדמניסטרטיבית: ביצוע בק אופיס ותמיכה לאנשי המכירות של החטיבה (אינה כוללת מכירות בפועל ) *משרה מלאה- החלפה לחופשת לידה- לחצי שנה!* מה נדרש? • פניות למשרה מלאה : 09:00-18:00 • הכרות טובה ונסיון קודם באקסל-חובה. יתרון ל-SAP, StoreNext , REX • נכונות ויכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות • אנגלית ברמה טובה – חובה שווה לעבוד אצלינו :-) @ פעילויות רווחה , הרמות כוסית ואירועי חברה מושקעים @מתנות שוות בחגים @ סיבוס בסבסוד נרחב של ארוחות @משרדים שיקיים, צבעוניים ומזמינים @ אווירה תוססת ומגניבה -ואפשרויות קידום @ מלאאאא שוקולדים טעימים ועוד הרבה הטבות סופר שוות!!!
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
לשירות הווטרינרי של עיריית ירושלים (העסקה דרך חברת אריאל) דרוש עובד לחתוליה / כלביה ועוזר וטרינר במרפאה. העבודה כוללת האכלת בעלי החיים, ניקוי הכלובים, הכנה ואחזקת המרפאה וסיוע לווטרינרים בעבודה
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
עבודה עם מערכות מחשב מקוונות, גיליונות אקסל, דואר אלקטרוני
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
עבודה מוקפדת ומדוייקת עם Excel, Word, מערכות מידע אינטרנטיות חריצות, יסודיות, דייקנות, התמדה, הכרת office: Excel, Word מערכות מידע אינטרנטיות
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
אנחנו מחפשים מועמד.ת בעלי יכולת לתמוך בעבודת המנכ``ל בהיבטים שונים של תפקידו. החל מניהול יומן, סיוע בתיאום ימי צילומים, תיאום פגישות מול שותפים, עריכת תחקירים ומילוי קולות קוראים, הכנת תיקים לפני פגישות הצגה, המטרה היא להיות יד ימינו של המנכ``ל ולאפשר לו להתרכז טוב יותר בליבת היצירה למועמד.ת האידיאל.ית יכולות של ניהול זמנים, עבודה תחת דד ליינים, הגדלת ראש, אהבה לתחום - ליצירה ולאנשים, הבנה ביישומים טכניים, עדיפות לשליטה בשפות נוספות. דרישות - אנגלית ברמה טובה מאוד כולל יכולתת כתיבה, סדר דיוק וארכון ברמה גוהה, יחסי אנוש טובים, סבלנות ויכולת הקשבה, שליטה באמצעים טכנולוגים (גוגל, אקסל, וויקס-יתרון, רשתות חברתיות)
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
בהוצאת האזרחות, שיקוף התהליך מקצה לקצה והובלת המתעניין לכדי מוכנות לחתימה. העבודה בימים א’-ה בשעות 09:00-15/16/17:00 ללא ימי שישי! אופציה לחצי היברידית בהמשך!!! שכר 35 ש``ח לשעה + עמלות גבוהות ללא תקרה!! תחבורה ציבורית נוחה! הכשרה וליווי צמוד עד ההגעה ליעדים הנדרשים אווירה צעירה ודינמית עם תחרויות ויעדים אישיים!
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
אנחנו פלטפורמת saas המציעה כלים לאוטומציה ופרסונליזציה באתרי מסחר. אם אתם נהנים לכתוב קוד נקי וחושבים תמיד על חווית משתמש, המקום שלכם : ✅פיתוח פיצ`רים חדשים על spa ✅תחזוק ספריות ui עצמאיות דרישות: 2+ שנים ניסיון עם angular ידע ב css / html /
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
ביטוח ישיר מחפשים עובדים! משרות בק אופיס, מכירות, שירות, פיתוח תוכנה, טכנולוגיה ועוד המון משרות ! רוצים להיות חלק מחברת הביטוח המובילה בארץ?? מקום ה-3 בדירוג החברות שהכי שווה לעבוד בהן מחפשת אתכם להיות חלק ממשפחת ביטוח ישיר!! למה שווה לעבוד אצלנו?? ⭐עובדי החברה מהיום ראשון❗ ⭐חדרי אוכל וארוחות מסובסדות❗ ⭐ערבי צוות מטורפים❗ ⭐סביבת עבודה הצעירה שמלאה באנשים כמוכם שרוצים להצליח❗ ⭐נופשי חברה בחו``ל❗טסים לתאילנד השנה❗ ⭐שכר מצוין עם בונוסים מעולים❗ דרושים מוזמנים להעביר שם וטלפון בפרטי 😊
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
למשרד פמילי אופיס מוביל דרוש/ה רפרנט בק אופיס לעבודה במשרה מלאה ומאתגרת. התפקיד כולל: עבודה ישירות מול המערכות הבנקאיות בארץ ובחו``ל, קליטת נתונים מבנקים ומוסדות למערכת מידע, הכנה והפקה של דוחות חודשיים ללקוחות, איסוף וארגון מידע ומסמכים דיגיטליים, עדכון בסיסי נתונים, בדיקת עמלות ועוד. דרישות התפקיד: תואר ראשון רלבנטי או ניסיון של שנתיים בתחום – חובה רקע בהנה``ח / חשבונאות – יתרון נכונות לעבודה מאומצת ובצוות. ניסיון בנקאי / בית השקעות / ביטוח - יתרון. שליטה מלאה ביישומי אופיס ואינטרנט. שליטה מצוינת באקסל. שליטה טובה מאוד באנגלית (קריאה וכתיבה) מוכנות לעבודה לטווח ארוך .
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
בוא/י לקחת חלק מגאווה ישראלית חדשה - בתחום הביו-רפואי פיתוח ישראלי פורץ דרך, חברת פומיסל פיתחה מערכת אינטואיטיבית המאפשרת לכל חוקר\סטודנט\רופא בתחום הביו-רפואי לבצע ניתוח של מיליוני מאמרים בכמה דקות לכדי מודל אינטראקטיבי ובכך לבצע את המחקר שלו בצורה הקלה והמהירה ביותר. אנו מחפשים משתמשים שיכולים להנות מהמערכת ואף לקבל על כך תגמול. ההצעה לזמן מוגבל.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
מי את מנהלת הקמפיינים? סטודנטית שנה א`-ב` למקצועות התקשורת/פרסום/יח``צ/דיגיטל? גרה כעת בגוש דן (תא/ר``ג/גבעתיים/הרצליה וכו`) **התשלום הוא דרך תלוש משכורת בלבד 3-4 שעות עבודה ביום (עם נכונות לגמישות), 5 ימים בשבוע. העבודה היא אונליין, ויום אחד במשרד ברמת אביב. זה מפרט הקריטריונים שהם חובה לתפקיד (לא תינתן הדרכה!): שליטה מוחלטת ב- Google Drive - (הכנת שאלונים/מצגות/העברת קבצים וכו`) שליטה ב-Google Sheets - כולל נוסחאות - חובה!! מקצוענית בעריכת סרטוני וידאו! הבנה בניהול פרופילים של אינסטגרם, טיק-טוק, פייסבוק. שליטה בסביבת פייסבוק, ידע בניהול קבוצה/הקמת עמוד/ניהול קהילה/פרסום ושיתוף פוסטים וכו`. (יש מבדק לפני הראיון על כל הסעיפים הנ``ל - אז לפנות רק במידה ואתם עונים על כל הסעיפים הנ``ל). מה תעשי בעבודה? תנהלי באופן מלא קמפיין אורגני, משלב קבלת בריף פרסומי עד לניהול הקמפיין: גיוס משתתפים, העברת בריף, הדרכה, מעקב תוצאות קמפיין, הכנת מצגת. העבודה בפועל היא תפעולית ואנליטית - הקמת קמפיין אורגני כוללת עבודה עם Data Base ומעקב אחרי תוצאות קמפיינים. לכן נדרשת יכולת אנליטית וארגון מעולה + יחסי אנוש מעולים ותקתוק - כי את עובדת מול יצרני התוכן והלקוחות! במידה ואת מתאימה, פני אליי אך ורק באמצעות המייל באמצעות התבנית הבאה (ללא קו``ח!): שם מלא. עיר מגורים. נייד. מייל. התייחסות לכל אחד מהקריטריונים של המשרה.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
בנית מודלים כלכליים ופיננסיים , ביצוע ניתוחים ובדיקת מגמות. ביצוע תכנון פיננסי, הכנת דוחות תקציב, מצגות ותוכניות עסקיות וכו’. עבודה צמודה עם מנכל החברה. דרישות תואר ראשון בכלכלה או חשבונאות - חובה ניסיון שנתים ב 4BIG אקסל ברמה גבוהה מאוד אנגלית – ברמה גבוהה- חובה, שפות נוספות- צרפתית/ ספרדית/ רוסית- יתרון ידע במודלים פיננסיים - יתרון
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
מדובר במשרד רואי חשבון משפחתי וותיק באור יהודה שהנו חלק מרשת משרדים בינלאומית. אנחנו מחפשים מנהל/ת חשבונות סוג 2-3 ,בעל/ת ניסיון של 2-3 שנים, לטיפול בלקוחות המשרד, בהנהלת חשבונות חד צידית וכפולה ובהפקת תלושי שכר. אודות המשרה : משרה מלאה, 5 ימי עבודה בשבוע. בימים א עד ד בין השעות 8:00 ל-16:30 וביום ה בין השעות 8:00 ל-16:00.העבודה מתבצעת במשרדי החברה בכתובת משה אביב 1 אור יהודה. תחילת עבודה מיידית. למועמד המתאים יוצעו תנאים משתלמים ביותר! למשרה יש אופק מקצועי והשתכרותי. מן המועמד/ת נדרשים הבאים : סוג 2-3 , 2-3 שנות ניסיון • שליטה בתוכנת הנהלת חשבונות ``חשבשבת``. • שליטה בתוכנת השכר ``מכפל``. • ניסיון בעבודה עם תוכנות ה``אופיס``. • יכולת לתקשר עם לקוחות בעל פה ובכתב (שפות : עברית, רוסית יתרון). • יכולת עבודה עצמאית.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
דרושים מועמדים רציניים להכנסה נוספת מכל מקום. גיל 20+ ללא צורך בניסיון.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
מחפשת אנשי מפתח רציניים לעבודה שדורשת יכולת תקשורת בין אישית טובה, אנשים חרוצים אנושיים ונעימים שרוצים להצליח! ♦️עבודה מהבית ♦️בשעות נוחות וגמישות (מתאים גם לאמהות, סטודנטים ופנסיונרים). ♦️הדרכה וליווי צמוד. ♦️מתאים כהכנסה נוספת/ עיקרית. ♦️ללא סיכון כספי דרישות: א/נשים בעלי תקשורת בין אישית טובה, התמדה, אנשים חרוצים
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
בקטגוריית משרות לעבודה מהבית תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות, אפשרויות והזדמנויות לעבוד מהבית בתחומים מגוונים במשק הישראלי.
בין אם אתם כבר עובדים מהבית, ומבקשים להחליף מקום עבודה ובין אם אתם חדשים בתחום העבודה מהבית ורק בודקים אפשרויות שינוי, רוצים לנסות ולעבוד מהבית במשרה מלאה או חלקית ו/או כהשלמת הכנסה.
אצלנו ב"קדימה לעבודה" תוכלו למצוא מגוון משרות שמאפשרות לעבוד מהבית באופן מלא או חלקי.
בקטגוריה זאת הצעות לעבוד מהבית במגוון משרות שמתאימות לעובדים מהבית בעלי הכשרה והסמכה וכן משרות לעובדים מהבית שאינם חייבים הכשרה ו/או הסמכה קודמת.
משרות לעבודה מהבית כוללות בתוכן מגוון רחב של עבודות שחלק מהן מתאימות לשעות עבודה סטנדרטיות במשק, חלקן עבודות עם שעות עבודה גמישות ללא כל מסגרת זמן וחלק עבודה במשמרות.
(נציין כי תחומי הביקוש לעובדים מהבית משתנים ולכן חלק מהתחומים שנצין רלוונטיים לעת כתיבת שורות אלה)
אלה הן רק מספר דוגמאות למכלול המגוון של הזדמנויות תעסוקה המיועדות לעובדים מהבית.