מאפייני חיפוש: קטגוריה:מזכירות- שרותי משרד 
11 62021
מזכיר /ה למרפאת שיניים טכנולוגית במרכז תל אביב  -  (מס' משרה 20392)
מרכז, שיר, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למרפאת שיניים טכנולוגית ומתקדמת במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה. המשרה מתאימה למי שאוהב/ת לעבוד עם אנשים ובעל/ת היכרות טובה עם תחומי הרפואה בדגש על רפואת שיניים. במסגרת התפקיד: - ניהול יומנים של הצוות הרפואי במרפאה: רופאי שיניים, מומחים ושינניות. - מתן שירות פרונטלי וטיפול שוטף בלקוחות המרפאה קבלת קהל, מענה טלפוני, קביעת תורים, עדכון תיקי מטופלים, סגירת תכניות טיפול וגביה. - ניהול הזמנות מול ספקי המרפאה לרבות מעבדות שיניים. - הגשת תביעות לביטוחים עבור מטופלים - פניקס, הראל, מגדל. - תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית בצוות המרפאה. עבודה במשמרות בימים א`-ה`. מ8:30 עד 17:30 ומ12:00 עד 20:00/20:30. דרישות: - זמינות ונכונות למשרה מלאה עם משמרות - בוקר/ערב - חובה. - ניסיון בין 2-3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם דומה - חובה. - תינתן עדיפות לניסיון מעולמות תוכן משיקים - הרפואי והאסתטי, כגון: מזכירות רפואית, סייעות, שיננות. - אוריינטציה ממוחשבת וידע בסיסי ביישומי office - חובה. - שליטה בשפות נוספות - אנגלית, רוסית - יתרון משמעותי. - ניסיון עם תוכנת ``doctor``, bmby, monday - יתרון.

פתח משרה בדף חדש

30 52021
Administrative Assistant  -  (מס' משרה 20380)
מרכז, אמירה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

the position includes a variety of administrative, accounting and paralegal tasks from managing calendars, dealing with various vendors and service providers, and assisting lawyers with various matters, in addition to basic accounting tasks. the firm works with local and international clients and proficiency in english and hebrew is required. full-time position the work is in tel aviv requirements: • high level of proficiency in english and hebrew • proficiency in ms office and other common programs • at least two years experience in a similar position advantage: • accounting experience (payable/receivable) • experience with ebilling

פתח משרה בדף חדש

21 52021
לברה לביצוע הנדסת חשמל מכירה עם רכש ווהנה``ח  -  (מס' משרה 9564)
צפון, אמיר, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

נסיון הכרת תוכנות שיווק ומלאי,

פתח משרה בדף חדש

15 22021
דרושה מזכיר/ה למפעל במגדל העמק   -  (מס' משרה 20351)
צפון, דניאלה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למפעל באזור תעשיה מגדל העמק דרוש/ה מזכיר/ה היקף המשרה: חלקית בימים א`-ה` 08:00-13:00 (אופציה בהמשך עד 16:00( עבודת מזכירות: תיאום פגישות, מענה טלפוני, עזרה בעבודה אדמיניסטרטיבית וכו`. מענה וטיפול בשירות לקוחות ישראל. דרישות התפקיד שליטה ביישומי office. ניסיון בעבודה משרדית. ניסיון במתן שירות ו/או שירות לקוחות - חובה. אנגלית טובה בקריאה, כתיבה ודיבור - חובה.

פתח משרה בדף חדש

14 22021
פקיד/ה תפעולי  -  (מס' משרה 20344)
מרכז, חני, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

תיאור התפקיד: תפעול תיקי לקוחות במחלקה העסקית. כולל הפעלת מכרזים. שרות לקוחות, גבייה דרישות התפקיד: חריצות, יכולת ניהול עצמי, תודעת שרות גבוהה, עבודת צוות, שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת

פתח משרה בדף חדש

13 122020
דרושה פקידה למוסך בבני ברק  -  (מס' משרה 20282)
מרכז, ארבל יהודה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

קליטת לקוחות, פתיחת כרטיסים, מעקב אחר כלי רכב בטיפול, זימון לקוחות חדשים מיקוד בלקוחות פרטיים

פתח משרה בדף חדש

30 102020

דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ``ל לחברה מתחום המכשור הרפואי באזור ירושלים * תיאור התפקיד = טיפול במיילים ותכתובות = ארגון והשתתפות בישיבות הנהלה ופגישות = סיכומי פגישות = ניהול לו``ז = משימות אדמיניסטרטיביות נוספות = עבודה מול לקוחות בארץ ובחו``ל = טיפול בחומרים ומידע רגיש * * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד * * משרה מלאה נכונות לשעות עבודה מאומצות * דרישות = חובה – לפחות 5 שנות ניסיון כעוזר/ת אישי/ת או בניהול משרד = חובה - תואר אקדמי = יתרון משמעותי - אנגלית ברמת שפת אם = יתרון - ניסיון מחברות סטארט-אפ/ הייטק * * נא לציין ציפיות שכר וזמינות להתחלת עבודה •

פתח משרה בדף חדש

13 92020
למשרדנו בדימונה דרוש/ה מזכיר/ת חברה  -  (מס' משרה 20183)
דרום, רחלי, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה כולל ימי שישי לסירוגין. שעות עבודה מפוצל - גמיש (קיימת אופציה למשרה חלקית) אחראי/ת ורציני/ת לטווח ארוך שירותי/ת ופרזנטטיבי/ת שליטה מלאה בתוכנות אופיס (אקסל- חובה) רקע בהנה``ח - חשבשבת- יתרון

פתח משרה בדף חדש

30 62020
פקיד/ת מוסך   -  (מס' משרה 17089)
מרכז, שלי, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

דרוש/ה פקיד/ה למוסך של חברה מובילה בתחומה. מהות התפקיד: אדמיניסטרציה שוטפת של המוסך, פתיחת כרטיסיות לקוח, קבלת תשלומים, הוצאת חשבוניות וזיכויים, מענה טלפוני ללקוחות,גביה היקף משרה: משרה מלאה, א`-ה`, 7-17 דרישות: - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה - ניסיון בתחום הרכב - חובה - ניסיון כפקיד/ת מוסך - יתרון משמעותי - שליטה בתוכנות האופיס כולל אקסל. - ניסיון בעבודה עם מערכת SAP - יתרון משמעותי - ידע בסיסי בהנהלת חשבונות - יתרון - ניסיון בעבודה עם אנשים - ייצוגיות - יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות - תודעת שירות גבוהה תנאים טובים למתאימים/ות. * משרה #78800 מיועדת לגברים ונשים כאחד

פתח משרה בדף חדש

16 22020
לחברת אוטופיה דרוש/ה עובד/ת למחלקת מבצעים (Operation Department) שבתל אביב  -  (מס' משרה 11036)
מרכז, ראם, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

החברה להשכרת ציוד קולנועי הגדולה בארץ מחפשת עובד/ת למשרה מלאה עבור מחלקת מבצעים ותאום הזמנות שבתל אביב! המשרה מאתגרת ודינמית לצד אנשים נפלאים אשר כוללת: התנהלות מול האנשים הגדולים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, ארגון הזמנות, מתן ייעוץ מקצועי, התנהלות מול המנכ``ל ומול המחלקות השונות באוטופיה, למידה והכרת מגוון הציוד הקולנועי באוטופיה (עדשות, מצלמות, גריפ, סאונד, תאורה, אולפני צילום ועוד). הזדמנות מעולה לאנשי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה שמחפשים יציבות לאורך זמן עם תנאים סוציאליים מלאים + נסיעות

פתח משרה בדף חדש

5 12020
מזכיר/ה  -  (מס' משרה 11019)
מרכז, , טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברת ``יוניק סיסטמס פתרונות`` דרוש /ה מזכיר /ה למשרה מלאה ומאתגרת. העבודה כוללת: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת וועבודה על מספר יומנים. משרה מלאה מ9:00-18:00. דרישות: נסיון אדמיניסטרטיבי - חובה. יכולת עבודה עצמאית ובתנאי לחץ, אחריות אישית. מסודר /ת, אחראי /ת. בעל /ת ידע בתוכנות office- חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח משרה בדף חדש

28 112019
מנהל/ת משרד ומתאם/ת פיקוחים  -  (מס' משרה 10986)
מרכז, לימור, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

תיאור התפקיד: * ניהול תיקי לקוחות * ניהול תכתובות * תיאום פגישות * ניהול יומן * הכנת דוחות * מעקב גביה * עדכון האתר * מענה לטלפונים * ביצוע הזמנות ורכש * הנהלת חשבונות בסיסית * ביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות שונות בהתאם לצורכי החברה דרישות: * ידע ונסיון בעבודה בתוכנות אופיס (בפרט אקסל ווורד ואאוטלוק) * נסיון באדמיניסטרציה * ידע ונסיון בהנה``ח (היכרות עם ריווחית – יתרון) * דיוק ואחריות * ראש גדול * אסרטיביות * כושר ביטוי בכתב ובעל פה * יכולת בינאישית גבוהה * יכולת להתנהל לבד – ניהול עצמי, טיוב משימות

פתח משרה בדף חדש

28 102019
לחברת בנייה באזור המרכז דרוש/ה מזכיר/ה  -  (מס' משרה 10965)
מרכז, קרן, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

תיאור: במסגרת התפקיד נדרש: מעקב על משימות, ניהול יועצים חיצוניים, ניהול יומן, תיאום פגישות, ניהול חשבוניות ומעקב בנושאי תשלום, מענה טלפוני ועבודות אדמיניסטרטיביות משתנות. עבודה בימים א`-ה` בהיקף משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות. דרישות: לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה – חובה! השכלה אקדמאית – יתרון משמעותי! אנגלית ברמה גבוהה – חובה! שליטה מלאה בתוכנות Office וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת.

פתח משרה בדף חדש

23 102019
הכישור 49, חולון  -  (מס' משרה 10962)
מרכז, איזולדה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

מנהלת אדמיניסטרטיבית

פתח משרה בדף חדש

18 32019
מתאם/ת פגישות ביטוח ופיננסים + תיפעול ובק אופיס בביטוח  -  (מס' משרה 5606)
מרכז, עמנואל , טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

תאום פגישות בתחום ביטוח ופיננסים - נסיון יתרון. תיפעול מלא מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים.  יכולת מכירה ושכנוע.  יכולת ניהול עצמי.  הכשרה מלאה על חשבוננו , משרה לטווח ארוך, סביבת עבודה תומכת.  הזדמנות למעוניינים לפתח קריירה בתחום הביטוח והפיננסים , תוך כדי רכישת ידע מקצועי.  שעות נוחות/גמישות - אפשרות למשרה חלקית או מלאה.  תנאי שכר מעולים.  לימודים/ רקע בביטוח- יתרון  ניסיון במוקד טלפוני - יתרון. לפרטים עמנואל (ניתן לפנות טלפונית או במסרון עם שם גיל ומקום מגורים) 054-4906490

פתח משרה בדף חדש