מאפייני חיפוש: קטגוריה:מזכירות- שרותי משרד 
17 112021
משרד עורכי דין בתל אביב מחפש פקיד/ת קבלה  -  (מס' משרה 20572)
מרכז, ל, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

תיאור התפקיד: התפקיד כולל בין היתר: איוש עמדת הקבלה של המשרד, מענה טלפוני ואדמיניסטרטיבי שוטף, מעט תיוקים בקלסרים ובמחשב, אחריות על נראות המשרד ומלאי, טיפול בדואר ושליחויות, ספקים וכל צרכי המשרד. המשרה הינה מלאה, ימים א`-ה`, בין השעות 9:00-17:00. דרישות: כושר ארגון וסדר, אוריינטציה שירותית, יחסי אנוש טובים ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון שליטה ביישומי מחשב ו-office חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

פתח משרה בדף חדש

28 102021

לחברת בת של בית השקעות גדול ומוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת ומזכיר/ת מנכ``לית. התפקיד כולל: - ניהול יומנים, הזמנת ציוד משרדי, סיכום ישיבות וניהול חדרי הישיבות. - הוצאת שליחויות, מתן מענה לעובדי הקומה ועובדי המטה וכן אדמיניסטרציה שוטפת (סריקות ותיוקים). - מענה למכרזים, טיפול בחשבוניות, טיפול בספקים וקבלני משנה. - ניהול קבצי אקסל בנושאים שונים, מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות. ** משרה מלאה דרישות התפקיד: - ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה. - אנגלית ברמה גבוהה – חובה. - יכולת עמידה בתנאי לחץ. - סדר וארגון. - מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים. * משרה מס׳ #142009 מיועדת לגברים ונשים כאחד

פתח משרה בדף חדש

28 102021
למשרד עורכי דין מוביל בתל אביב דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת  -  (מס' משרה 20546)
מרכז, ספיר אלטמן, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למשרד עורכי דין מוביל בתל אביב דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת. התפקיד כולל: - תיאום וארגון נסיעות לחו״ל. - הפקת חשבונות. - טיפול בנושאים אישיים. - עבודה מול רשויות. - טיפול בכספים. - עבודה מול ספקים. - ניהול יומנים ופגישות. - התפקיד יכלול גם עזרה וטיפול בנושאים משפטיים. דרישות התפקיד: - השכלה משפטית- יתרון משמעותי. - אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה, מרבית ההתנהלות באנגלית. - ניסיון כעוזר/ת אישי/ת- חובה, שנה לפחות. * משרה מס׳ #141693 מיועדת לגברים ונשים כאחד

פתח משרה בדף חדש

10 92021
דרוש/ה פקיד/ת חשבשבת לאבן יהודה - 69586  -  (מס' משרה 20497)
כל הארץ, לאה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

דרישות התפקיד שליטה טובה בחשבשבת ישומי המחשב מענה טלפוני במשרד מענה למיילים עבודות אדמיניסטרציה א-ה 8:00-17:00 ו-8:00-13:00 אחת לשבועיים ניידות -חובה שכר התחלתי 40 שח לשעה אזור: נתניה ועמק חפר

פתח משרה בדף חדש

1 82021
מזכירת מנהל   -  (מס' משרה 20449)
מרכז, אליאור, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

מזכירת מנהל לחברת ניהול פרויקטים

פתח משרה בדף חדש

14 72021
מנהל/ת משרד למשרד עו``ד פלילי  -  (מס' משרה 20424)
מרכז, גל/אנבל, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

במסגרת התפקיד- ניהול יומן המשרד, מענה טלפוני וטיפול בבקשות מול בית המשפט. דרישות: אחריות, רצינות ועבודה תחת לחץ.

פתח משרה בדף חדש

11 62021
מזכיר /ה למרפאת שיניים טכנולוגית במרכז תל אביב  -  (מס' משרה 20392)
מרכז, שיר, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למרפאת שיניים טכנולוגית ומתקדמת במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה. המשרה מתאימה למי שאוהב/ת לעבוד עם אנשים ובעל/ת היכרות טובה עם תחומי הרפואה בדגש על רפואת שיניים. במסגרת התפקיד: - ניהול יומנים של הצוות הרפואי במרפאה: רופאי שיניים, מומחים ושינניות. - מתן שירות פרונטלי וטיפול שוטף בלקוחות המרפאה קבלת קהל, מענה טלפוני, קביעת תורים, עדכון תיקי מטופלים, סגירת תכניות טיפול וגביה. - ניהול הזמנות מול ספקי המרפאה לרבות מעבדות שיניים. - הגשת תביעות לביטוחים עבור מטופלים - פניקס, הראל, מגדל. - תמיכה אדמיניסטרטיבית כללית בצוות המרפאה. עבודה במשמרות בימים א`-ה`. מ8:30 עד 17:30 ומ12:00 עד 20:00/20:30. דרישות: - זמינות ונכונות למשרה מלאה עם משמרות - בוקר/ערב - חובה. - ניסיון בין 2-3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם דומה - חובה. - תינתן עדיפות לניסיון מעולמות תוכן משיקים - הרפואי והאסתטי, כגון: מזכירות רפואית, סייעות, שיננות. - אוריינטציה ממוחשבת וידע בסיסי ביישומי office - חובה. - שליטה בשפות נוספות - אנגלית, רוסית - יתרון משמעותי. - ניסיון עם תוכנת ``doctor``, bmby, monday - יתרון.

פתח משרה בדף חדש

30 52021
Administrative Assistant  -  (מס' משרה 20380)
מרכז, אמירה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

the position includes a variety of administrative, accounting and paralegal tasks from managing calendars, dealing with various vendors and service providers, and assisting lawyers with various matters, in addition to basic accounting tasks. the firm works with local and international clients and proficiency in english and hebrew is required. full-time position the work is in tel aviv requirements: • high level of proficiency in english and hebrew • proficiency in ms office and other common programs • at least two years experience in a similar position advantage: • accounting experience (payable/receivable) • experience with ebilling

פתח משרה בדף חדש

21 52021
לברה לביצוע הנדסת חשמל מכירה עם רכש ווהנה``ח  -  (מס' משרה 9564)
צפון, אמיר, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

נסיון הכרת תוכנות שיווק ומלאי,

פתח משרה בדף חדש

15 22021
דרושה מזכיר/ה למפעל במגדל העמק   -  (מס' משרה 20351)
צפון, דניאלה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

למפעל באזור תעשיה מגדל העמק דרוש/ה מזכיר/ה היקף המשרה: חלקית בימים א`-ה` 08:00-13:00 (אופציה בהמשך עד 16:00( עבודת מזכירות: תיאום פגישות, מענה טלפוני, עזרה בעבודה אדמיניסטרטיבית וכו`. מענה וטיפול בשירות לקוחות ישראל. דרישות התפקיד שליטה ביישומי office. ניסיון בעבודה משרדית. ניסיון במתן שירות ו/או שירות לקוחות - חובה. אנגלית טובה בקריאה, כתיבה ודיבור - חובה.

פתח משרה בדף חדש

14 22021
פקיד/ה תפעולי  -  (מס' משרה 20344)
מרכז, חני, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

תיאור התפקיד: תפעול תיקי לקוחות במחלקה העסקית. כולל הפעלת מכרזים. שרות לקוחות, גבייה דרישות התפקיד: חריצות, יכולת ניהול עצמי, תודעת שרות גבוהה, עבודת צוות, שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת

פתח משרה בדף חדש

13 122020
דרושה פקידה למוסך בבני ברק  -  (מס' משרה 20282)
מרכז, ארבל יהודה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

קליטת לקוחות, פתיחת כרטיסים, מעקב אחר כלי רכב בטיפול, זימון לקוחות חדשים מיקוד בלקוחות פרטיים

פתח משרה בדף חדש

30 102020

דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ``ל לחברה מתחום המכשור הרפואי באזור ירושלים * תיאור התפקיד = טיפול במיילים ותכתובות = ארגון והשתתפות בישיבות הנהלה ופגישות = סיכומי פגישות = ניהול לו``ז = משימות אדמיניסטרטיביות נוספות = עבודה מול לקוחות בארץ ובחו``ל = טיפול בחומרים ומידע רגיש * * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד * * משרה מלאה נכונות לשעות עבודה מאומצות * דרישות = חובה – לפחות 5 שנות ניסיון כעוזר/ת אישי/ת או בניהול משרד = חובה - תואר אקדמי = יתרון משמעותי - אנגלית ברמת שפת אם = יתרון - ניסיון מחברות סטארט-אפ/ הייטק * * נא לציין ציפיות שכר וזמינות להתחלת עבודה •

פתח משרה בדף חדש

13 92020
למשרדנו בדימונה דרוש/ה מזכיר/ת חברה  -  (מס' משרה 20183)
דרום, רחלי, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה כולל ימי שישי לסירוגין. שעות עבודה מפוצל - גמיש (קיימת אופציה למשרה חלקית) אחראי/ת ורציני/ת לטווח ארוך שירותי/ת ופרזנטטיבי/ת שליטה מלאה בתוכנות אופיס (אקסל- חובה) רקע בהנה``ח - חשבשבת- יתרון

פתח משרה בדף חדש

30 62020
פקיד/ת מוסך   -  (מס' משרה 17089)
מרכז, שלי, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

דרוש/ה פקיד/ה למוסך של חברה מובילה בתחומה. מהות התפקיד: אדמיניסטרציה שוטפת של המוסך, פתיחת כרטיסיות לקוח, קבלת תשלומים, הוצאת חשבוניות וזיכויים, מענה טלפוני ללקוחות,גביה היקף משרה: משרה מלאה, א`-ה`, 7-17 דרישות: - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה - ניסיון בתחום הרכב - חובה - ניסיון כפקיד/ת מוסך - יתרון משמעותי - שליטה בתוכנות האופיס כולל אקסל. - ניסיון בעבודה עם מערכת SAP - יתרון משמעותי - ידע בסיסי בהנהלת חשבונות - יתרון - ניסיון בעבודה עם אנשים - ייצוגיות - יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות - תודעת שירות גבוהה תנאים טובים למתאימים/ות. * משרה #78800 מיועדת לגברים ונשים כאחד

פתח משרה בדף חדש