דרושים - רשימת משרות שירות לקוחות - נציגי שירות

קטגוריה: שירות לקוחות  תת: שירות לקוחות - נציגי שירות 

1 102024
דרוש/ה לחברת ביטוח מובילה דרושים/ות נציגים/ות!  -  (מס' משרה 21994)
מחוז המרכז, זהבה , טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

לחברת ביטוח מובילה דרושים/ות נציגי שירות לקוחות שיחות נכנסות בלבד ימי א-ה 7:30-16:00 -ללא שישי! קיימת גמישות למשרת אמהות/משרת סטודנטים שכר 35 לשעה+ 500 בונוסים על שעות+ בונוס יעדי שירות מפנקים! ממוצע שכר עד 44 לשעה!! אוירה נעימה ומשפחתית

לפרטים נוספים פתחו משרה בדף חדש
שלח קורות חיים שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם





דרושים - רשימת משרות שירות לקוחות ודרישות תפקיד

רשימת משרות נציגי שירות לקוחות במגוון תחומים לשירות פרונטלי ו/או שירות לקוחות טלפוני ולעיתים משרות המשלבות שירות לקוחות טלפוני לצד עבודה פרונטלית עם לקוחות ולעיתים גם עבודה משרדית.

נציגי שירות לקוחות פרונטלי או טלפוני ממלאים תפקיד מכריע במתן תמיכה וסיוע ללקוחות קבועים ומזדמנים כאחת.

דרישות התפקיד הספציפיות עשויות להשתנות בהתאם לענף, לחברה ורמת האינטראקציה הנדרשת עם הלקוחות.

לפניכם דוגמא לדרישות תפקיד הן לנציגי שירות פרונטאליים (באופן אישי) והן לנציגי שירות טלפוניים.

יש לציין כי חלק מהמשרות שתמצאו אינן דורשות ניסיון או רקע קודם כלל וחלקן משרות המחייבות כישורים ספציפיים כגון ידע בניהול חשבונות, ידע קודם בתחום ספציפי שבו עוסקת החברה וכו.

רשימה כללית של כישורים שתמצאו בחלק מהמודעות המופיעות ברשימת משרות שירות לקוחות.

השכלה וכישורים

כאמור דרישות ההשכלה וההכשרה המוקדמת משתנות ממשרה למשרה. החל ממודעות שאינן דורשות השכלה מוקדמת, תעודת בגרות או שווה ערך, הכשרה מקצועית וידע מקצועי.

מעסיקים מסוימים עשויים להעדיף מועמדים עם תעודות מקצועיות או תואר ראשון, במיוחד לתפקידים או תעשיות מיוחדות יותר.

כישורי פתרון בעיות

היכולת לזהות ולפתור בעיות ולתת מענה לפניות, שאלות ואף לחששות של לקוחות היא חיונית.

נציגים צריכים להיות בעלי תושייה פרואקטיביות במציאת פתרונות.

מיומנות טכנית

כיום במקרים רבים נדרשת מיומנות בשימוש בתוכנות מחשב, מסדי נתונים ו/או מערכות ניהול קשרי לקוחות לצורך רישום אינטראקציות עם לקוחות וגישה למידע.

ידע במוצר או בשירות

בחלק מהמשרות נדרשת היכרות עם המוצרים או השירותים של החברה כדי לענות על שאלות לקוחות ולספק מידע מדויק.

דרישות תפקיד נוספות לשירות לקוחות

יכולת הקשבה

נציגי שירות צריכים להיות מיומנים ביכולת הקשבה פעילה כדי להבין את צרכי הלקוח במלואם ולספק פתרונות מותאמים והולמים.

ריבוי משימות

היכולת להתמודד עם מספר משימות בו זמנית, כגון רישום הערות תוך כדי דיבור עם לקוחות, היא לעתים קרובות הכרחית.

ניהול זמן

ניהול יעיל של זמן ותעדוף משימות, במיוחד בסביבת מוקד טלפוני רב נפח, הוא חיוני.

גמישות וכושר הסתגלות

היכולת להתגמש, להסתגל לשינויים בנהלים, במדיניות או בדרישות מקום העבודה ו/או הלקוחות חשובה בתפקידי שירות לקוחות דינמיים.

שמירה על קור רוח

נציגי שירות צריכים להיות מסוגלים להפיג לחץ במצבים מתוחים ולנסות לפתור מצבים של חוסר שביעות רצון, תרעומת ואפילו קונפליקטים עם לקוחות בדרכי נועם.

מיומנויות מכירה (אופציונלי)

נציגי שירות בחברות מסוימות, עשויים להיות אחראים למכירה נוספת או למכירה צולבת של מוצרים או שירותים, ולכן ייתכן שיידרשו כישורי מכירה.

כישורי שפה

עבור נציגים טלפוניים, מיומנות במספר שפות עשויה להיות נכס רב ערך, במיוחד באזורים מגוונים או בשווקים בינלאומיים.

מראה מקצועי (בשירות חזיתי):

לתפקידי שירות לקוחות אישיים או פרונטליים, חשוב לשמור על מראה והתנהגות מקצועיים.

הדרכה והסמכה

מעסיקים מסוימים עשויים לספק תוכניות הכשרה, וייתכנו הסמכות או רישיונות ספציפיים לתעשייה.

חשוב לציין כי הדרישות הספציפיות עשויות להשתנות במידה רבה בהתאם לענף והצרכים הייחודיים של כל חברה.

בדקו תמיד את רשימת המשרות או פנו ישירות למעסיק לקבלת הדרישות המדויקות והמעודכנות ביותר לתפקיד מסוים.