עבודה עם מערכות מחשב מקוונות, גיליונות אקסל, דואר אלקטרוני
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
התפקיד כולל ניהול אדמיניסטרטיבי ולוגיסטי שוטף של המעבדה ובכלל זה: • מעקב וניהול מלאי ציוד וחומרים • הזמנות רכש ועבודה מול ספקים • אחריות על תחזוקה שוטפת של ציוד המעבדה • סיוע בניהול ובקרת התקציבים והכנת דוחות כספיים • ניהול וארגון כח אדם של המעבדה הכולל גיוס וקליטת סטודנטים, סידור משמרות עבודה, טיפול במינויים ומלגות • תיאום פעולות מול יחידות האוניברסיטה: אב``ת, משאבי אנוש, רכש וכספים • אפשרות למתן סיוע לתמיכת טכנית לחוקרים וסטודנטים במעבדה. דרישות: • נכונות למשרה מלאה (ימים א-ה) והתחייבות לטווח ארוך • שליטה מלאה ביישומי אופיס ומחשבים • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש טובים • אנגלית ברמה טובה • היקף ואופי המשרה יקבעו בהתאם למועמד
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
למשרד עו``ד בירושלים דרושה מזכירה למילוי מקום – חל``ד, מאורגנת, מסודרת ואחראית, ניהול יומנים ופגישות, שליטה מלאה בתוכנת OFFICE, שליטה מלאה בדואר האלקטרוני, הדפסה עיוורת, שפות - יתרון, בעלת יכולת שירות לקוחות ברמה גבוהה, ניסיון, שעות עבודה: 8:30-14:30.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
знание русского и иврита английский желательно владение навыками ПК שפות רוסית,עברית(דיבור,קריאה וכתיבה) אנגלית יתרון ידע בסיסי במחשב התמצאות בסיסית בוורד ואקסל(יתרון)
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
התפקיד כולל: בקרה וניהול מלאי תוצרת גמורה. איסוף הזמנות במחסן והכנתן למשלוח. מעקב משלוחים. ניהול משא ומתן עם ספקי החברה וקבלני משנה. תוך כדי השתלבות במתן שירות לקוחות ותמיכה במערך המכירות. מקום עבודה נקי ומסודר. עבודה אדמיניסטרטיבית ברובה. דרישות: שפות- רוסית, עברית – חובה! ידע בתוכנות אופיס יכולת טובה לניהול זמן ומשימות, קפדנות בעל/ת יכולת עבודה עצמאית בעל/ת יחסי אנוש טובים וכן נכונות לעבודה מאומצת אמין/ה ואחראי/ת בעל/ת רישיון נהיגה 02 – יתרון
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
ידע באקסל ותוכנות דקל ( ניתן לקבל הדרכה ) ידע בסיסי הנה``ח שעות העבודה מ 09:00 עד 17:00 עבודה מול ספקים ומול לקוחות הכנת תשלומים גביה
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
ניהול יומן של מנכל החברה וגורמים נוספים אירוח חדר ישיבות וקבלת אורחים דאגה לציוד,חנייה ודואר
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
לחברה מצליחה במרכז הארץ דרושה מזכירה אדמיניסטרטיבית שעות עבודה 8:30-17:00 שכר ותנאים מעולים למתאימים עבודה בסביבה דינאמית וצעירה
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
מענה טלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת טיפול בהזמנות ובאספקות טיפול בגבייה עבודה שוטפת מול לקוחות וספקים מקום העבודה: כפר סבא התחלת עבודה: מיידית *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. יחסי אנוש טובים ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון ידע ביישומי מחשב (OFFICE , MAIL , EXCEL , WORD) ,PRIORITY , אנגלית – יתרון משרה מלאה, א`-ה`, גמישות בשעות, שעות נוספות במידת הצורך
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
טיפול שוטף בפורטפוליו של החברה, הכנת מצגות, מענה אדמיניסטרטיבי לפעילות המשרד, מענה טלפוני, הדפסות, עבודות משרדיות, הכנה והגשת מסמכים למכרזים. גמישות בשעות העבודה (15-25 שעות שבועיות) תחילת עבודה מידית.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
עבודות מזכירות. ניהול מרפאת שיניים בהיבטים מגוונים, נכונות ללמוד ולעבוד גם כסייעת לרופא השיניים. עבודה מול המתרפאים, פרונטלית וטלפונית. עבודה מול מחשב כולל גישה שיווקית.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
למשרד עם אוירה ביתית דרוש/ה מזכיר/ה נעימ/ה, שירותי/ת ואחראית עם יחסי אנוש טובים למשרה חלקית. נדרש ידע באקסל ובוורד.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
תיאור התפקיד: התפקיד כולל בין היתר: איוש עמדת הקבלה של המשרד, מענה טלפוני ואדמיניסטרטיבי שוטף, מעט תיוקים בקלסרים ובמחשב, אחריות על נראות המשרד ומלאי, טיפול בדואר ושליחויות, ספקים וכל צרכי המשרד. המשרה הינה מלאה, ימים א`-ה`, בין השעות 9:00-17:00. דרישות: כושר ארגון וסדר, אוריינטציה שירותית, יחסי אנוש טובים ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון שליטה ביישומי מחשב ו-office חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
לחברת בת של בית השקעות גדול ומוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת ומזכיר/ת מנכ``לית. התפקיד כולל: - ניהול יומנים, הזמנת ציוד משרדי, סיכום ישיבות וניהול חדרי הישיבות. - הוצאת שליחויות, מתן מענה לעובדי הקומה ועובדי המטה וכן אדמיניסטרציה שוטפת (סריקות ותיוקים). - מענה למכרזים, טיפול בחשבוניות, טיפול בספקים וקבלני משנה. - ניהול קבצי אקסל בנושאים שונים, מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות. ** משרה מלאה דרישות התפקיד: - ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה. - אנגלית ברמה גבוהה – חובה. - יכולת עמידה בתנאי לחץ. - סדר וארגון. - מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש טובים. * משרה מס׳ #142009 מיועדת לגברים ונשים כאחד
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש
למשרד עורכי דין מוביל בתל אביב דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת. התפקיד כולל: - תיאום וארגון נסיעות לחו״ל. - הפקת חשבונות. - טיפול בנושאים אישיים. - עבודה מול רשויות. - טיפול בכספים. - עבודה מול ספקים. - ניהול יומנים ופגישות. - התפקיד יכלול גם עזרה וטיפול בנושאים משפטיים. דרישות התפקיד: - השכלה משפטית- יתרון משמעותי. - אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה, מרבית ההתנהלות באנגלית. - ניסיון כעוזר/ת אישי/ת- חובה, שנה לפחות. * משרה מס׳ #141693 מיועדת לגברים ונשים כאחד
שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש