דרוש\ה למערך הדיור בקהילה של עמותת שמעיה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה

פרטים

היקף המשרה מלאה שנות ניסיון 1-2 שנות ניסיון קטגורית המשרה מזכירות ומנהלה / אדמיניסטרציה תת קטגורית המשרה מנהלנים / אדמיניצטרציה, מזכיר / מזכירה איזור עבודה מחוז המרכז ערים בני ברק

חשוב מאוד, האתר "קדימה לעבודה" הינו אתר חינמי לפרסום מודעות דרושים ואינו בודק או מוודא את תקינות המשרות המתפרסמות באתר, אינו בודק את המעסיקים ואינו בודק שום פרט במודעה או התאמה של מודעות לפי הדין בישראל, השימוש באתר "קדימה לעבודה" הינה באחריות המשתמש בלבד, וכן האחריות לבדיקת המעסיק היא של המשתמש בלבד.

תיאור המשרה

הדרכה ופיקוח על צוות הדיור, חלוקת משימות והבטחת עמידה ביעדים. ניהול שוטף של טפסים ותיקי דיירים, קשר עם ספקי חוץ, תיאום שירותים וניהול פרויקטים. תיאום שירותים עם גורמי רווחה נוספים והכנת דוחות תקופתיים. יכולת עבודה עצמאית, בינאישית גבוהה, ניסוח ברמה גבוהה ויכולת ניהול זמן. ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי, ניהול צוות ושליטה מלאה בישומי מחשב. יתרון: תואר אקדמי בתחום רלוונטי (עבודה סוציאלית, מנהל עסקים וכו`).

יצירת קשר עם מפרסם המשרה

נציג לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם-לחץ טלפון לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם-לחץ אימייל לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם-לחץ

משרה 22009 עודכנה 1/8/2025 11:59:31 AM

קטגוריות נוספות שיכולות לעניין אותך

משרות נוספות שיכולות להתאים לך

9 32025
איש/אשת תפעול למשרד עורכי דין ברמת גן  -  (מס' משרה 22034)
מחוז המרכז, שלמה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

אנחנו מחפשים איש/אשת תפעול שיצטרף אלינו לתפקיד מרכזי שיעזור למשרד שלנו לפעול בצורה חלקה ויעילה. התפקיד כולל עבודה שיטתית ומדויקת, מתן מענה לצוות עורכי הדין והמתמחים, וביצוע משימות קריטיות בצורה קפדנית ומסודרת. מתאים מאוד למועמדים לא צעירים. ________________________________________ מה כוללת העבודה? ? זימון עדים – עבודה לפי שבלונות קיימות, שליחת זימונים ובדיקת אישורים. ? ניהול דרישות תשלום – הכנת מכתבי דרישה, מעקב אחר תשלומים, שליחת תזכורות וטיפול בהסכמי סילוק. ? מענה אדמיניסטרטיבי – טיפול בפניות מעורכי הדין והלקוחות דרך טלפון, ווטסאפ ומיילים. ? עבודה במערכות מידע – שימוש בתוכנות כמו עדכנית, וורד, מיילים וניהול קבצים. ________________________________________ למי התפקיד מתאים? ?? בעל/ת עין חדה לפרטים – מישהו/י ששומר/ת על ריכוז גבוה לאורך זמן ולא מפספס/ת טעויות קטנות. ?? אוהב/ת עבודה מסודרת ושיטתית – אדם שנהנה מביצוע משימות חזרתיות בצורה מדויקת ומוצלחת. ?? מחפש/ת יציבות תעסוקתית לטווח ארוך – זהו תפקיד קבוע לאנשים שמעדיפים יציבות ולא מחפשים שינוי מתמיד. ?? בעל/ת יכולת עבודה עצמאית – מישהו/י שלוקח/ת אחריות, מוצא/ת פתרונות ולא מחפש/ת תירוצים. ?? אוריינטציה שירותית גבוהה – אדם שנהנה לתמוך בעבודת עורכי הדין ולדאוג שהכול יתנהל חלק. ?? קצב עבודה גבוה – מי שאוהב/ת להספיק הרבה ולעמוד ביעדים בלי פשרות. ?? יכולת עבודה עצמאית וקבלת החלטות – אחריות על ביצוע משימות תוך שמירה על איכות, דיוק ועמידה בלוחות זמנים. ________________________________________ דרישות התפקיד ?? יתרון משמעותי ניסיון כמזכיר/ה משפטי או ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי, תפעולי או לוגיסטי (מזכיר/ה, איש/אשת תפעול, מנהל/ת מחסן וכדומה). ?? שליטה בסיסית ומעלה בתוכנות אופיס (וורד, מיילים). ?? יכולת מוכחת בעבודה עם מערכות מידע שונות. ?? יכולת ארגון גבוהה ועבודה מסודרת. ?? דיוק בפרטים קטנים – תאריכים, שמות, כתובות ומספרים. ?? יכולת לעבוד כמה שעות ברצף תוך שמירה על רמת ריכוז גבוהה. ?? זמינות למשרה מלאה יש אפשרות לגמישות בשעות העבודה

שלח קורות חיים שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש

8 12025
למערך הדיור בקהילה של עמותת שמעיה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה  -  (מס' משרה 22009)
מחוז המרכז, לאה, טלפון: לצפייה לרשומים בלבד.לרישום-חינם

הדרכה ופיקוח על צוות הדיור, חלוקת משימות והבטחת עמידה ביעדים. ניהול שוטף של טפסים ותיקי דיירים, קשר עם ספקי חוץ, תיאום שירותים וניהול פרויקטים. תיאום שירותים עם גורמי רווחה נוספים והכנת דוחות תקופתיים. יכולת עבודה עצמאית, בינאישית גבוהה, ניסוח ברמה גבוהה ויכולת ניהול זמן. ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי, ניהול צוות ושליטה מלאה בישומי מחשב. יתרון: תואר אקדמי בתחום רלוונטי (עבודה סוציאלית, מנהל עסקים וכו`).

שלח קורות חיים שליחת קורות חיים - לרשומים בלבד - לרישום-חינם
פתחו משרה בדף חדש